Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna skrzynka podawcza - Komenda Miejska Policji w Radomiu
adres skrytki EPUAP: /795o9kfyrm/skrytka
Zgodnie z postanowieniami ustawy z 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 57 ze zm.) informujemy, iż Komenda Miejska Policji w Radomiu uruchomiła za pośrednictwem platformy ePUAP elektroniczną skrzynkę podawczą, która umożliwia przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub podpisem poświadczonym profilem zaufanym ePUAP;
Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 9 MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej (bez konieczności logowania się na platformie ePUAP) można przesyłać pocztą elektroniczną na adres poczty mail: kmpradom@ra.policja.gov.pl
(patrz również informacje pod adresem: http://bip.radom.kmp.policja.gov.pl/081/dostep-do-informacji-p/2221,Dostep-do-informacji.html).